Η AFEA διαθέτει πολυετή εμπειρία στην διοργάνωση εθνικών και διεθνών συνεδρίων και εκδηλώσεων κάθε τύπου στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διαχειρίζεται έργα διαφόρων μεγεθών από εκδηλώσεις μικρού αριθμού ατόμων έως και συνέδρια με χιλιάδες συμμετέχοντες. Η δομή του συνεδριακού τμήματος της AFEA, το οποίο αποτελείται από ειδικά εκπαιδευμένα και έμπειρα στελέχη, της επιτρέπει να παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες στον τομέα σχεδιασμού, οργάνωσης και διεκπεραίωσης συνεδρίων και εκδηλώσεων.
Επιπλέον, η AFEΑ αναλαμβάνει τη συμμετοχή σε διεκδικήσεις διεθνών συνεδρίων, με δράσεις που περιλαμβάνουν την προετοιμασία πλήρους φακέλου παρουσίασης του προορισμού, καθώς και την εκπροσώπηση της ομάδας διεκδίκησης και της χώρας κατά τη διαδικασία επιλογής.
Υπηρεσίες:
- Προϋπολογισμός
- Έρευνα & επιλογή συνεδριακού χώρου
- Χορηγίες - Έκθεση
- Διαχείριση επιστημονικού προγράμματος – Online Abstract Manager
- Διαχείριση εγγραφών & κρατήσεων – Online registration & booking system
- Επικοινωνία & ΜΜΕ
- Οπτικοακουστική κάλυψη – νέες τεχνολογίες
- Κοινωνικό πρόγραμμα πριν, μετά και κατά την διάρκεια του συνεδρίου
- Διαχείρισης επισήμων και προσκεκλημένων ομιλητών
- Πλήρης γραμματειακή υποστήριξη & διαχείριση - Online Reservation Management Tool
- Επικοινωνία - Γραφείο Τύπου
Επιπρόσθετα, η AFEA έχει προχωρήσει στην δημιουργία της εξειδικευμένης υπηρεσίας "Sustainable Events" για τη διοργάνωση και υλοποίηση συνεδρίων και εκδηλώσεων που προάγουν τις βιώσιμες πρακτικές, σε συνεργασία με συνεργάτες και προμηθευτές στην Ελλάδα. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία μπορείτε να βρείτε πατώντας εδώ.